Platba zálohy ŠvP
Vážení rodiče,
dovoluji si vás požádat o uhrazení zálohy na školu v přírodě ve výši 2 500 Kč do 17.2.2023.
Doplatek ve výši 2 500 Kč je třeba uhradit nejpozději do 30.4.2023.
Způsob platby:
Převodem na účet školy 4236061/0100, dále prosím uvést VS (variabilní symbol dítěte, který je uveden ve vestibulu MŠ a v aplikaci Lyfle).
Předem velice děkuji!
Martina
Přihláška na školu v přírodě + storno podmínky
Milí rodiče,
přikládám ke stažení přihlášku na školu v přírodě. Přihláška je dostupná v aplikaci Lyfle. Prosím o odevzdání přihlášky do pátku 10.2.2023.
Podepsáním závazné přihlášky potvrzujete souhlas s podmínkami ŠvP.
Přihláška ke stažení: PŘIHLÁŠKA NA ŠvP
Storno podmínky
Host má právo kdykoliv před započetím pobytu, bez oznámení důvodu, odstoupit od smlouvy. Odstoupení je možné výhradně písemnou formou a to dopisem, případně e-mailem. V případě storna pobytu formou e-mailu je host povinen si doručení e-mailu a provedení storna u poskytovatele ověřit.
Host je povinen zaplatit následující storno poplatky
- výše zálohy 50 % z celkové ceny pobytu
- v případě zrušení pobytu více než 30 dní včetně před nástupem ubytování činí storno poplatek 50 % ze zálohy
- v případě zrušení pobytu méně než 30 dní před nástupem ubytování činí storno poplatek 100 % ze zálohy
Pozn. Počítají se vždy jednotlivé kalendářní dny a to takto:
- počítaný den je den storna hostem uvedený na stornu. Posledním počítaným dnem je den před nástupem ubytování (plánovaným započetím čerpání služeb). Jako storno celého pobytu je považováno i nenastoupení ubytovacích služeb v den uvedený ve smlouvě – den následující po vyznačeném dni nástupu jsou veškerá rezervovaná místa uvolněna pro potřeby jiných hostů.
Upozornění – poskytovatel ubytování vyžaduje zaplacení stornopoplatků i v případě závažných důvodů jako nemoc, živelné pohromy apod. Pro tento případ poskytovatel doporučuje sjednat pojištění proti stornu pobytu a nárokovat náhradu na pojišťovně.
Stornopoplatek musí být uhrazen i v případě, že se host neúčastní pobytu v důsledku jím udaných nesprávných údajů na objednávce.
Změna termínu (pokud není domluveno jinak) se považuje za stornování pobytu a následnou novou objednávku.
Pokud host zruší pobyt méně než 30 dní před nástupem pobytu, má již uhrazenou rezervaci a požaduje změnu termínu pobytu, může poskytovatel v případě dohody o změně termínu pobytu požadovat poplatek za změnu termínu pobytu ve vzájemně dohodnuté výši. Pokud v tomto případě dojde k dohodě mezi poskytovatelem a hostem, není uplatněn stornopoplatek, avšak host již nemůže poté požadovat vrácení rezervace ani poplatku.
Děkuji za pochopení.
Martina